Od kwietnia do czerwca 2018 r .uczniowie klasy i brali udział w zajęciach "Eksperci programowania w podregionie nowotarskim”.

W trakcie spotkań pierwszoklasiści poprzez zabawę uczyli się podstaw programowania z użyciem programów Scratch, Scratch Jr lub Baltie.

Najatrakcyjniejsze okazały się zajęcia z użyciem maty edukacyjnej, tabletów, kolorowych kubeczków i klocków LEGO WeDo 2.

Każdemu spotkaniu przewodził kot o imieniu Enter. Uczniowie z ochotą pomagali mu rozwiązywać rozwiązywali jego problemy.

Dzięki zajęciom uczniowie w formie zabawy rozwijali: kompetencje informatyczne, myślenie komputacyjne, zdolność do kreatywnego rozwiązywania problemów i myślenia algorytmicznego.

/oprac. D. Myśliwiec

Klasa III od kwietnia bierze udział w zajęciach "Eksperci programowania w podregionie nowotarskim”.

Celem projektu jest podniesienie umiejętności programowania wśród uczniów klas 1-3.

Dzieci poprzez zabawę uczą się podstaw programowania z użyciem programów Scratch, Scratch Junior. Zajęcia z użyciem maty edukacyjnej i klocków LEGO WeDo 2.0 pozwalają w formie zabawy rozwijać w uczniach kompetencje informatyczne, myślenie komutacyjne, zdolność do kreatywnego rozwiązywania problemów i myślenia algorytmicznego.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z zajęć :)

 

5.06 w Obidowej odbył się Gminny Konkurs Ortograficzny kl. II-III. Naszą szkołę reprezentowali: Edyta Młynarczyk i Krystian Potoczak. Z radością informujemy, że Edytka zajęła II miejsce w kategorii kl. II! Serdecznie gratulujemy i zachęcamy wszystkich do poznawania tajników ortografii :)

 

 

 

 

 

 

 

 

W Łopusznej odbył się XXVII Gminny Konkurs Piosenki "Od Podhala do Opola". Wzięło w nim udział 4 naszych wykonawców, wśród których Łucja Radoń z oddziału przedszkolnego wyśpiewała I miejsce!

Serdecznie gratulujemy Łucji i zachęcamy wszystkich do radosnego śpiewania każdego dnia!

 

 

 

Wczoraj w Warszawie odbył się ogólnopolski finał konkursów Geniallne Miejsca i i GEEK organizowanych przez Polskie Towarzystwo Informatyczne, na który zjechali się autorzy najlepszych prac wraz z opiekunami. W konkursie Geniallne Miejsca zadanie polegało na przedstawieniu w interaktywnej formie swojego regionu z wykorzystaniem aplikacji genial.ly. Konkursy zostały objęte patronatem honorowym Ministerstwa Edukacji i Nauki, Centrum GovTech i Polskiej Organizacji Turystycznej.

Nasza drużyna z Dębna również otrzymała zaproszenie na ogólnopolski finał i zdobyła III miejsce w konkursie Geniallne Miejsca za pracę "W zabytkowym Dębnie". Z dumą prezentowaliśmy nasze regionalne stroje odbierając nagrody. Po uroczystym podsumowaniu czekała nas wizyta w Centrum Nauki Kopernik. Mogliśmy oglądać, doświadczać i eksplorować. Ta krótka, ale wspaniała przygoda w stolicy na długo zostanie w naszej pamięci.

 I choć Warszawa żegnała nas deszczem, to wracaliśmy z poczuciem dumy i przekonaniem, że za rok znów spróbujemy swoich sił!

/więcej zdjęć i informacji na stronie PTI